Sedat ELİBOL
Sedat ELİBOL
Ankara Atapark Franchisee

Komagene ile tanışmadan önce hiç sevmediğim bir iş olan güvenlik Sektöründe çalışmaktaydım. Fakat devamlı kendi işimi yapma arzusuyla arayışlar içerisindeydim. Komagene ile tanışmam 2010 yılında gerçekleşti. Komagene ismini ilk olarak gazete reklamlarında görmüştüm. Sonra Komagene’nin o zamanlardaki sloganı olan “4000 yıllık lezzet” ve “Komagene” isminin farklılığı dikkatimi çekmişti. Bir gün bu merakımı yenmek için Komagene bayisine girdim. Dükkana girdiğimde kafamdaki Çiğ köfte anlayışı farklı bir boyut almıştı. O zamana kadar hiç böyle bir Çiğ Köfteci görmemiştim. Her ayrıntıda kurumsallık göze çarpıyordu. Yeni başlamakta olan bir sektörde Komagene markasının önde olduğunu ve ileride sektörün lideri olacağını o an sezmiştim. Dekoru, konsepti, lezzeti büyülemişti. İlk olarak dost ziyaretlerine giderken Çiğ köfte götürmeye başladım. Benim gibi bütün arkadaşlarım lezzete bayılmış, tam not vermişlerdi. Artık bu işi yapmaya karar vermiştim, hemen internetten bütün markaları incelemeye başladım. İncelemem sonucu Komagene internet ortamında da açık ara öndeydi. Belki 50 kişiye bu işi yapmayı düşündüğümü söyleyip fikrini aldım, bir kişi bile bu işi yap demedi ama karar vermiştim, bu işin hakkını vereceğime inanmıştım. Kimsenin lafına bakmadan Bölge Sorumlusunu aradım.

Düşüncelerim görüşmemde netleşti. "her zaman yeni sektörler çıkar birçok marka oluşur ama bir gün hepsi dökülür, sadece ilk olan ve işini iyi yapanlar ayakta kalır" diye düşündüm. Henüz 150 şubesi olan Komagene markası ile imzamızı attık. Sene 2015; o gün ki hasbihalimiz gerçek oldu, devamlı çalışan, yenilik üzerine yenilik üreten, bayilerinin isteklerini yerine getiren gelenekçi değil yenilikçi anlayış galip gelmişti. Diğer firmalar sabun gibi erirken Komagene’nin yıldızı parlamıştı. 150 şubeden 800 şubeye ulaştık. Vay be! dedik. İnandık, sabrettik, çalıştık ve başardık. Komagene benim kendimi ifade edebildiğim bir araçtır. Bu araç kötü olsaydı ben bunu müşteriye nasıl anlatırdım. Biz iyi bir işletme tarzı sergileyip hep müşteri memnuniyetine inandık. El işinde gösterdiğimiz özveriyi kendi işimizde neden göstermeyelim dedik ve işimizi aşkla yaptık. İşimizi de sevdik, müşterimizi de. Tebessümü yüzümüzden eksiltmedik. Komagene harıl harıl işine yatırım yapıp ürün geliştirirken, biz de aşkla ürünleri müşterilerimize sunduk. Büyük mutluluklar yaşadık. Düşünün müşteri size diyor ki "siz neden şu üründen satmıyorsunuz satsanız çok iyi olur" bizde Komagene’ye yazıyoruz şu ürünün üretilmesini istiyoruz. Sihirli değnek devreye giriyor, ürünler tezgahımızda. Bayi memnuniyeti 5 Yıldız, müşteri memnuniyeti 5 Yıldız. Bundan daha mutluluk verici bir şey olabilir mi? Şahsım adına söylemem gerekirse; Komagene’nin 2010 yılında 150 şubesi vardı şimdi ise 800 şubesi yani 5 kat büyümüş, şahsımın 2010 yılından bugüne satışı beş kat artmış. Yani Komagene ile uyumlu yapımız sayesinde 5 yılda 5 kat paralel bir şekilde büyümüşüz. Bu Büyümenin sonucunda hayal bile edemeyeceğim bir durum gerçekleşti kiracısı olduğum dükkanımı 10 ay önce bana göre büyük bir miktar olan 450 bin TL gibi bir rakama şükürler olsun ki satın aldım.

Franchise Başvuru Formu